Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шилкіна К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Шилкіна К. О. 
Оцінка ефективності діяльності підприємств туристичного кластеру [Електронний ресурс] / К. О. Шилкіна // Технологический аудит и резервы производства. - 2014. - № 6(2). - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2014_6(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 107.444 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шилкіна К. О. 
Створення функціональної моделі вітчизняного туристичного кластера в умовах діючого законодавства україни [Електронний ресурс] / К. О. Шилкіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 2(3). - С. 311-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_2(3)__69
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шилкіна К. О. 
Аналіз діяльності туристичних кластерів Херсонщини в умовах ринкової самоорганізації [Електронний ресурс] / К. О. Шилкіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 1. - С. 113-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2015_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.523 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Шилкіна К. О. 
Особливості пропозиції туристичного продукту в умовах кластеризації економіки та ефективного використання сучасних інформаційних технологій [Електронний ресурс] / К. О. Шилкіна, К. В. Самойленко // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2014. - Вип. 2. - С. 320-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2014_2_38
Досліджено пропозиції туристичного продукту (ТП). Визначено сутність рекреаційного навантаження. Досліджено роль інформаційних технологій у формуванні пропозиції ТП. Проаналізовано відчутні та невідчутні компоненти ТП. Обгрунтовано матеріальний і нематеріальний прояв складових ТП. Визначено залежність пропозиції від іміджу та престижності ТП і стійкості суб'єкта господарювання. Доведено залежність якості туристичної пропозиції від ступеня впровадження науково-технічних досягнень. Досліджено високу залежність пропозиції від якості, об'єму та активності реклами. Підкреслено сезонний характер реалізації туристичного продукту та недовговічність туристичної послуги.
Попередній перегляд:   Завантажити - 567.15 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Шилкіна К. О. 
Реалізація соціально-орієнтованого маркетингу в контексті діяльності туристичного кластеру [Електронний ресурс] / К. О. Шилкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. - 2013. - № 52. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiay_2013_52_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.88 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського